Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fokozódó balesetveszély a télies utakon 2019-01-06 10:40:08 A gödöllői közlekedőket is óvatosságra intik a katasztrófavédelem szakemberei. Indulás előtt érdemes tájékozódni
Szobor készül az elhalt diófa törzséből 2015-05-16 10:42:12 Balesetveszélyessé vált, ezért el kell távolítani a száz évvel ezelőtt ültetett példányt a Megyeháza díszudvaráról