Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elhunyt dr. Bíró Sándor 2021-04-13 19:06:01 A jogász dolgozott a Szent István Egyetemen, és négy évig tagja volt a gödöllői képviselőtestületnek. Temetése április 23-án lesz
Mit kell tenni, ha a polgármester szabadságra vágyik? 2021-04-11 11:19:48 Az utóbbi években a gödöllői képviselőtestület tagjai nem láthattak olyan előterjesztést, ami a Gémesi György vakációjának ütemezéséről szólt
Mínuszos Kalória, távozó szállodaigazgató 2020-09-25 11:08:53 Bevételi oldalon 50% feletti a gödöllői költségvetés első félévi teljesítése, miközben a kiadások 35%-ban realizálódtak
Cikluszáró képviselőtestületi döntések 2019-09-25 10:28:56 Újabb ötmilliós támogatást szavaztak meg a gödöllői református templom felújítására, töröltetni kell a közbiztonsági alapítvány közhasznú státuszát