Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Februári ülésükön a várost irányító grémium tagjai arról is döntöttek, hogy az idei esztendő első félévében mikor találkoznak, hogy véleményt mondjanak a gödöllői önkormányzatot érintő aktuális kérdésekről. Ha semmilyen rendkívüli esemény nem jön közbe, a városatyák március 17-én, április 21-én, május 19-én, valamint június 16-án (valamennyi dátum csütörtöki napra esik) szavazhatnak pro vagy kontra az előterjesztések határozati javaslatairól.
A helyszín egyelőre a Művészetek Háza épületének rendezvényterme, ám a járványügyi korlátozások változása (enyhülése) esetén a képviselők visszatérhetnek a VÜSZI Kft. Dózsa György úti székházának második emeleti nagytermébe, vagy – amennyiben az új városháza építése lezárul – debütáló összejövetelt tarthatnak a Szabadság tér 6. szám alatt.