Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mire számíthat Gödöllő kvótaügyben? 2016-09-22 17:27:44 Egymásnak esett Gémesi György polgármester és Vécsey László országgyűlési képviselő a betelepítési lehetőség kapcsán
Gémesi nem asszisztál az iskolák államosításához 2016-06-21 10:24:06 Egyetlen tankerületi központ kijelölése esetében sincs külön indoklás – válaszolta Vécsey László, a gödöllői központú választókerület országgyűlési képviselője
Trianoni megemlékezés: elment a józan ész? 2016-06-05 12:05:43 Molnár Árpád, a Fidesz gödöllői önkormányzati képviselője nehezményező bejegyzést tett közzé a legnagyobb közösségi portálon
Izgulni és nevetni szeretünk a legjobban 2016-05-19 13:36:04 A Gödöllőn is szolgáltató Invitel Nagy Sorozatrajongó kutatása szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat
Új szállodacéget szült a renomémentés Gödöllőn 2015-12-10 10:27:25 A régi társaság is megmarad, üzlethelyiségeket ad bérbe. A javaslatot csak a lokálpatrióta klubos képviselők szavazták meg