Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kovács Barnabás, az MSZP gödöllői önkormányzati képviselője arról tájékoztatta hírportálunkat, hogy nem veszt részt a polgármester által migráns-kérdésben szeptember 26-ára összehívott rendkívüli testületi ülésen. Döntését a következőkkel indokolta:
- Értem a célt, érteni vélem a mögötte lévő célokat is, de szerintem ez két ember küzdelme a politikai arénában, ami szerintem méltatlan arra, hogy testületi ülésen napirendként szerepeljen. Vécsey tagadja az elhangzottakat, a polgármester színházat akar belőle csinálni. Politikai karrierek keresztezik egymást és harcolnak egymással, aminek nyilvánvalóan a város látja kárát, akárki is kerekedik végül felül. Megakadályozni sajnos nem tudom, hogy testületi napirendi pontként városi szintre „emelődjön” ez a cirkusz, de biodíszletként nem fogok személyes hátteret adni ehhez a méltatlan adok-kapokhoz.