Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Dr. Kiss Árpád jegyző lett a Gödöllői SK új elnöke 2024-06-04 18:33:54 A tagság rendkívüli ülésen szavazott bizalmat a hivatalvezetőnek, aki a választás adta elfoglaltsága miatt később ígért válaszokat
Rekordszámú gólyát köszönt a gödöllői központú egyetem 2023-07-27 13:23:01 A legtöbb, újonnan felvett hallgató városunkban kezdheti meg tanulmányait, a legmagasabb létszámmal a mezőgazdasági mérnöki alapképzés indulhat
Mínuszos Kalória, távozó szállodaigazgató 2020-09-25 11:08:53 Bevételi oldalon 50% feletti a gödöllői költségvetés első félévi teljesítése, miközben a kiadások 35%-ban realizálódtak
Több ezer polgármester repesne az örömtől, ha… 2020-05-28 18:14:41 …ilyen „kivéreztetésben”, „ellehetetlenítésben” lehetne része – véli Vécsey László, a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője
Rendkívüli szünet a gödöllői óvodákban és bölcsődékben 2020-03-16 14:28:16 Korlátozzák az üzletek nyitva tartását is. Kivételt jelentenek az élelmiszert árusító boltok, a drogériák és a patikák. Betiltják a nyilvános rendezvényeket