Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vécsey László: Gödöllő helyzete több mint kellemetlen! 2024-06-18 12:57:22 A körzet országgyűlési képviselője a választási eredmény ismeretében terméketlennek várja a városvezetés ténykedését, pedig stratégiai döntések előtt állunk
A gödöllői adózók véleményére is kíváncsi a NAV 2023-01-21 10:55:25 Az adóhatóság honlapján egy kérdőívet lehet kitölteni, aminek felvetései a rugalmasabb ügyintézési módok bővítését szolgálják
Kikérem az „alkalmatlan” szó használatát! 2020-06-04 14:13:30 Így reagált dr. Dunai György, a gödöllői Tormay Károly Egészségügyi Központ igazgatója egy hozzászóló véleményére