Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Enyhítik a kerékpározás tilalmát a gödöllői főtéren 2013-09-25 21:23:46 Október 1-jétől hat éves kor felett a kijelölt nyomvonalon szabad a bringázás, a gördeszkázás és görkorcsolyázás azonban továbbra is tiltott
Hét évesen vontatott gépkocsit kerékpárral 2013-09-23 09:34:45 Bringás felvonulást rendeztek Gödöllőn az Autómentes Nap alkalmából, majd kötéllel húztak járművet a Városháza parkolójában
Kétkeréken a magyar nyelv határán 2013-04-02 17:52:53 A gödöllői amatőr bringás, Almási Attila május 1-jén vág neki a 2.800 kilométeres Kárpát-medencei erőpróbának
Országúti tekerésre hívnak a Margitások 2013-03-31 16:44:42 Április első vasárnapján három táv teljesítése közül választhatnak a kerékpározás helyi szerelmesei
A Józan Húsvét jegyében akcióznak a rendőrök 2013-03-30 18:16:26 A kampány főként az ittas gépjármű-vezetők kiszűrését célozza, de a piás kerékpáros- és gyalogos szabálysértők sem lehetnek nyugodtak