Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felélt gödöllői közpénz-milliárdok 2025-05-23 14:33:49 A képviselőtestület tagjai 11 igen szavazattal, valamint 3 tartózkodással fogadták el a 2024-es városi költségvetés zárszámadását
Kínos ügy kapcsán merült fel Gödöllő neve 2024-09-06 17:39:20 A német nemzetiségi önkormányzat két éve határozatban határolódott el a német nemzetiségi egyesülettől
Kiemelt vidéki sportszervezet lett a MATE-Gödöllői EAC 2024-04-03 10:52:24 A kormányhatározat alapján a nyolc szakosztályt működtető helyi egyetemi klub a harmadik kategóriába sorolt szervezeteknek járó támogatást élvezi
Mínuszos Kalória, távozó szállodaigazgató 2020-09-25 11:08:53 Bevételi oldalon 50% feletti a gödöllői költségvetés első félévi teljesítése, miközben a kiadások 35%-ban realizálódtak