Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Duplán traffipaxoztak a Szabadság úton 2013-09-27 17:53:24 A pénteki csúcsforgalom ellenére jócskán akadt olyan autós, akinek fizetnie kell majd a gyorshajtásért
Helo Zep: rakkendroll, hangosan, gyorsan, ahogy kell! 2013-08-10 09:45:02 Szeptember 7-én, a Belvárosi Napok Novo-színpadán idén először ad koncertet Gödöllőn a Tankcsapda előzenekaraként is bemutatkozott rockbanda
Kaptur Éva az ország leggyorsabb hölgye 2013-07-28 21:05:41 A Gödöllői EAC sprintere négy aranyérmet nyert az atléták országos bajnokságán, ahol az egyetemi klub 11 medállal gazdagodott
Önálló képviseletet nyitott a Generali Gödöllőn 2013-03-01 10:41:55 A zavartalan, gyors ügyfélkiszolgálás és a kényelmesebb ügyintézés feltételeinek megteremtése vezérelte a biztosítótársaságot