Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Idős férfit keresnek a gödöllői rendőrök 2022-01-03 11:27:47 A 81 éves erdőkertesi úr demenciában szenved, térben és időben nehezen tájékozódik. Aki látta, jelentkezzen, hogy mielőbb biztonságba kerüljön
Szálloda-per: jogszabályok és ítéletek szólnak Gémesi érvelése ellen 2021-11-17 11:36:18 A polgármester megnyilvánulásai több esetben is cáfolhatók, ami erősen megkérdőjelezi a hiteles tájékoztatás szándékát. A hibás teljesítést az önkormányzat nem tudta a perben bizonyítani
Szarvasbőgés-túrák Gödöllő környékén 2021-09-04 10:39:32 A valkói és a gödöllői erdészet munkatársai egyaránt tartanak vezetést, amint a felnőttek fejenként 5 ezer forintért, a gyerekek ennek a feléért vehetnek részt
Gödöllői röplabda: az van, hogy… 2021-04-15 17:37:14 Három év elteltével az Extraligába jutás kapujába került a város női csapata, ám a felsőbb osztályban való indulás erősen kérdőjeles
Gödöllőn fogták el a ragadozó-banda három tagját 2020-03-12 18:20:25 Olyan csapat került a Pest megyei felderítők kezére, amelynek tagjai hónapokon keresztül erőszakkal sápoltak két fiatalembert Erdőkertesen
Roncs lett az árokba borult gépkocsiból 2019-11-05 10:22:19 A gödöllői tűzoltók autómentő segítségével emelték ki a jármű maradványait a Szada és Mogyoród közötti út menti erdőből