Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Érkeznek a NAV-hoz a bevallási ajánlatok 2015-04-29 10:15:56 Május 20-ig kell megfizetni a személyi jövedelemadót, 150 ezer forintig hat havi részlefizetés kérhető
Dobogón a gödöllői önjáró gokartok 2015-04-19 13:28:17 A Szent István Egyetem junior és senior csapata egyaránt kitett magáért a Bosch fejlesztési versenyén
Kézilabda: Solymáron vigasztalódtak a gödöllőiek 2015-03-01 20:25:04 Városunk felnőtt- és junior-csapata egyaránt meggyőző győzelemmel zárta a kiruccanást. A fiatalok negyven gól felett lőttek
Zajlik az ónos eső okozta károk felszámolása 2014-12-02 08:34:22 Vannak még kritikus, lezárt útszakaszok Gödöllő közelében. Több mint négyszáz riasztást fogadott a megyei katasztrófavédelem
Szemét-ügy: mi lesz, ha a polgármesterek felébrednek? 2014-11-21 15:38:45 Gyenes Szilárd a rezsicsökkentést okolja a Zöld Híd Régió Kft. csőd közeli helyzetéért. Vécsey László szerint a Gyenes-Gémesi páros ténykedése zsigerelte ki a céget