Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 12. forduló: Hatvani KSZSE – Gödöllői KC 20-21 (9-11)
A csoport mezőnyének második feléhez tartozó Hatvan otthonában kezdte a bajnokság tavaszi idényét Bartos Gábor együttese, amely vendégként is eséllyel pályázott mind a két pont megszerzésére. A cél eléréséhez azonban a vártnál rögösebb út vezetett a téli szünetben új játékosok leigazolásával erősödött házigazdák ellen. A gödöllői fiúk nagyot küzdöttek – úgy is fogalmazhatunk, megizzadtak – a győzelemért, a vizitálók társulatának legeredményesebb tagja a 7 gólig jutott Gombás Bence volt. A Gödöllői KC csapata 17 ponttal, 315-276-os gólkülönbséggel a 3. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.
Juniorok: Hatvan – Gödöllő 23-38 Mácsár Gyula alakulata őszi bajnokként vára a találkozót, ám annyi szépséghiba belecsúszott a csapat mutatójába, hogy a sereghajtó Budakalász elleni, 46-12-re megnyert őszi meccs két pontját – játékos jogosulatlan szerepeltetése miatt – a szövetség illetékesei 10-0 arányú gólkülönbséggel elvették a gödöllőiektől. Városunk fiataljai ezúttal is magabiztosan verték a hatvaniakat, ezáltal elmondhatják magukról, hogy egyelőre nincs olyan rivális a csoportban, amely játékban felnőhetne hozzájuk. A GKC juniorjai 14 ponttal, 249-157-es gólkülönbséggel a csoport tabellájának 1. helyét foglalják el.