Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Miben rejlik a gödöllői atlétasport sikerének titka? 2021-05-20 10:14:22 Dr. Kriszt Balázs egyesületi elnök szerint a következetes munka mindennek az alapja. Ettől az évtől Kiemelt Utánpótlás Műhelyként működik a GEAC atlétika szakosztálya
Villanyoszlopot öklelt fel egy autós 2021-03-27 10:37:58 A gödöllői tűzoltókat is riasztották a valkói helyszínre, ahol az eltört betonelemet az elektromos vezetéket tartották
Hol lesz már akkor az öregúr! 2021-02-21 18:03:26 160 éve született Ambrus Zoltán, aki erős szálakkal kötődött Gödöllőhöz. Ház, szobor és utcanév is őrzi emlékét
A gödöllői adózók is számolhatnak a NAV-val! 2020-10-06 09:55:42 Nyilvánosságra hozta a Kedvezmények példatárát a hatóság, amiben minden jogosult megtalálja a rá vonatkozó könnyítéseket
Sírástól az állandóságig 2020-09-30 10:39:15 Bővelkedett választási fordulatokban a gödöllői önkormányzatiság három évtizedes története, Gémesi azonban eddig legyőzhetetlen volt