Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szalagkorlátnak csapódott egy busz az M3-ason 2015-03-06 06:23:58 Szerencsés kimenetelű volt az ütközés, személyi sérülés nem történt. Forgalomelterelés volt, de már feloldották az útzárat
Buszmegállót tört a 15 éves fiatal 2014-04-22 17:29:55 A Gödöllői Rendőrkapitányság veresegyházi őrsének járőre a helyszínen elfogták a garázda srácot, aki szabadlábon védekezhet
Felbolydul a forgalmi rend a Forma 1 idején 2013-07-16 13:20:46 A futam napján a gödöllői vasútállomásról buszok szállítják a vonattal érkező, érvényes belépővel rendelkező nézőket a Hungaroring közelébe
Ki más, mint a Volánbusz? 2012-09-24 09:18:34 Se híre, se hamva a polgármester által korábban hangoztatott elektromos buszoknak
Elektromos buszokról álmodnak 2011-07-26 09:37:58 Másfél és kétmilliárd forint közötti összeget áldozna a gödöllői városvezetés a település közösségi közlekedési rendszerének átalakítására
Tilos a füstölgés a megújult főtéren 2011-02-24 09:49:53 Február utolsó péntekjétől a játszótereken és a buszmegállókban sem szabad cigarettázni Gödöllőn
Marad a Volánbusz-kötelem 2010-12-13 12:45:59 Ötödszörre is eredménytelen lett a helyi tömegközlekedési pályázat