Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Álló WC a modern fürdőszobák éke 2021-08-13 10:55:58 Impozáns, robusztus és mégis könnyed hangulatot teremt, ami annak tudható be, hogy a csésze testének alsó része csak kevéssé keskenyedik el
Autóbusz és furgon ütközése a Gödöllői úton 2019-09-06 10:36:55 A csattanás következtében mindkét jármű az árokba csapódott Mogyoródon. Városunk tűzoltói segédkeztek a helyszínen
Duplán büszkélkedhet a Szent István Egyetem 2019-06-14 16:34:02 A gödöllői központú felsőoktatási intézményé lett a legjobb nemzetközi kreditmobilitási pályázat az országban
Máriabesnyőn is megállnak a vonatpótló buszok 2019-01-30 13:32:45 Akik Gödöllő keleti városrészében vagy a Gépgyárnál akarnak felszállni a járatokra, az S80-as jelű járműveket figyeljék
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban