Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pálinkamester-képzést indít a gödöllői központú MATE 2024-07-30 18:16:47 Az országban egyedüli felsőfokú, diplomával elismert lehetőségre augusztus 15-ig várják a szakemberek és a pálinkakészítés iránt érdeklődők jelentkezését
Szurkoljunk a gödöllőiekért (is) a párizsi olimpián! 2024-07-23 18:13:56 Lezárultak a nevezések és a csapatkijelölések. A MATE-GEAC műhelyeit végül egy sportlövő és egy kardvívó képviseli a francia fővárosban