Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február második hétvégéjén a serdülőkorú (U16, 2010-2011-es születésűek) atléták adtak randevút egymásnak a budapesti BOK-csarnokban megrendezett fedettpályás országos bajnokságon. A MATE-Gödöllői EAC szakosztályát több, ígéretes jövő előtt álló tehetség is képviselte. Az egyetlen, egyúttal legfényesebb érmet Gadanecz György tanítványa, Bezeczky Csongor (3000 méteres gyaloglás, 24:50,32 perc, egyéni csúcs) szerezte meg, aki bajnoki címet nyert. Fedett pályás MASZ verseny (BOK-csarnok) Az újoncok (U14, 2012-2013-as születésűek) számára megrendezett viadalon a MATE-Gödöllői EAC – több számban is egyéni csúcsot teljesítő – fiataljai közül a legjobb eredményt Gladinetz Milos (1000 méter, 3:03,59 perc, egyéni csúcs) érte el, amivel a 3. helyen végzett.