Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyulai Miklós maradt a Magyar Atlétikai Szövetség (MASZ) elnöke, miután a szeptember 20-i, az MTK Esport Arénájában megrendezett évközi tisztújító közgyűlésen ismét bizalmat kapott a tagságtól. Az egyedüli jelölt ötödik ciklusát kezdheti meg a MASZ élén, először 2009-ben választották meg. A 68 szavazatból 50 szólt mellette, kilenc ellene, nyolc tartózkodás mellett, egy voks pedig érvénytelen volt.
A két alelnöki helyre hárman pályáztak: Zsivoczky-Farkas Györgyi, Németh Zsolt és Szalma László közül előbbi kettő kapta a legtöbb voksot. Ezzel teljesült az alapszabály azon megkötése, hogy az elnökségnek legalább egy női tagja legyen.
Az elnökség további négy tagját kilenc kandudáló közül választották meg. A korábbi elnökségi tagok közül csak Oroszi Zsuzsanna őrizte meg pozícióját, Tölgyesi Előd, Horváth Gergely és a MATE-Gödöllői EAC ügyvezető elnöke, dr. Kriszt Balázs új név a MASZ irányító testületében. Forrás: MTI, MASZ