Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyümölcshúsba vágó kutatás Gödöllőn 2021-05-28 10:37:27 Érdekes megállapításokra jutott dr. Farkas Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) Műszaki Intézetének fiatal szakembere
A gödöllői rendőrök keresik Gombos Dezsőt 2021-05-12 11:45:47 A 44 éves férfi május 3-án otthonából ment el, azóta ismeretlen helyen tartózkodik. Aki tud, segítsen a felkutatásában!
Told le a nadrágod, különben megöllek! 2021-01-20 19:10:59 Ezt ordította áldozatának a gödöllői HÉV-en erőszakoskodott férfi, akinek felkutatására 10 főből álló nyomozócsoport alakult