Az elmúlt hetek, hónapok egyik legjelentősebb horderejű beruházása a blahai csapadékvíz-elvezetés megoldása volt, ami azt szolgálja, hogy a domboldalról esetenként lezúduló esővíz rendezett formában érje el a Rákos-patakot. A Blaháné út 47-153. közötti szakaszt 700 méter hosszúságban érintő, valamint a Hegy utcai buszfordulónál szikkasztó- és tározórendszerrel megvalósult fejlesztés – ha a hivatalos átadás nem is történhetett meg a június 9-i választás előtt – gyakorlatilag elkészült, azonban érdemes felidézni projekt legfontosabb előzményeit, mozzanatait. Ezt hírportálunk egyik, a blahai városrészen élő olvasójának segítségével tesszük meg. Íme:
A lokálpatrióta klubos többségű gödöllői városvezetés egyik – tegyük hozzá, sokak által jó néven vett – vívmánya a kerékpárosbarát település folyamatának elindítása, fenntartása és fejlesztése. Az utóbbi években Gödöllő több pontján is átszervezték a közlekedési rendet annak érdekében, hogy a két keréken tekerők biztonságosabban érhessék el úti céljukat.
A látványos sürgés-forgás közben azonban mintha az illetékesek elfeledkeztek volna a város korábbi, a szabványoknak elsőként megfelelő Dózsa György úti osztott kerékpár- és gyalogosút felfestésének meg-megújításáról, ami – miként azt hírportálunk olvasója írja – igencsak megérne egy misét, pontosabban, néhány kiló festéket…