Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Könnyed gödöllői futsal-győzelem 2015-11-06 23:27:46 Simán jutottak a három bajnoki ponthoz az Üllő ellen a MAG-LOG legényei, akik erőléptek, és harmadikok a tabellán
Hármat ütött az Üllőn a gödöllői tizenegy 2013-11-09 16:07:43 Városunk focistái akár gólkülönbség-javító győzelmet is arathattak volna, de büntetőt és helyzeteket hibáztak el
Félgőzzel is hengereltek a Bikák 2013-02-04 21:34:17 Alárendelt szerepet játszottak az üllőiek a gödöllői futsalosok elleni, edzőmeccs-szintre süllyedt találkozón