Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Végső búcsú B. Zsófiától 2016-08-09 07:43:45 Augusztus 12-én kísérik útjára a gödöllői rablótámadás 24 éves áldozatát a Dózsa György úti köztemető Pax-ravatalozójából
Biztosan nyert Budakalászon a GKC legénysége 2016-04-23 18:10:04 Városunk kézilabdázói főként a második félidőben nőttek riválisuk fölé. A kapuban Pacs Róbert, támadásban Bátori Bence nyújtott maradandó teljesítményt
Dudaszós góllal maradtak alul a gödöllői kézilabdázók 2015-02-21 20:23:36 Ritkán tapasztalható gólszegény első félidőt produkáltak a támadásban tragikomikus riválisok. Tizedmásodperceken múlott a hazai pontszerzés
A végjátékban csattant a békési ostor 2013-03-31 10:12:40 Nem álltak messze a pontszerzéstől, csakhogy utolsó támadásaikat rendre elhibázták városunk kézilabdásai
Bika-futsalsiker jókora szerencsével 2012-12-03 22:16:14 Kettő-kettő után egy támadás is elég volt a gödöllőieknek, hogy otthon tartsák a három pontot
Kegyelemdöfés a Haladás kapusától 2012-09-24 21:54:34 Fájó vereséget mértek a szombathelyiek a támadásban tanácstalanul futsalozó Bikákra