Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 1. forduló: Gödöllői KC – VS Dunakeszi 36-28 (18-12)
Az elmúlt idény két középcsapatát (6. és 8.) terelte egymás útjába a sorsolás a 2019/2020-as bajnoki idény nyitófordulójában. Annak, aki kiélezett csatára számított, némiképp csalatkoznia kellett, mivel a védekezésben és támadásban is hatékonyabb gödöllői legénység már az első játékrészben eldöntötte a két bajnoki pont sorsát. A Gödöllői KC csapata 2 ponttal, 36-28-as gólkülönbséggel a 3. helyen állt a csoport tabelláján.
Ifjúságiak (NB II. B-csoport): Gödöllői KC – VS Dunakeszi II. 52-23 (27-10) Serdülők (NB I/B. Keleti-csoport): Gödöllői KC – Dunakeszi 41-29 (20-13)