Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Akár Gödöllő környékén is felbukkanhatnak a barnamedvék 2024-05-16 10:55:29 Heltai Miklós, a MATE professzora úgy fogalmazott: egy ilyen nagyragadozóval nem lehet együtt élni, csak együtt létezni, és ennek alapja a kölcsönös félelem
Abbáziába utaznak a gödöllői múzeum műtárgyai 2020-06-23 11:20:28 A horvátországi város Svájci Házában július végén nyílik kiállítás, ahova a helyi közgyűjtemény 34 darab relikviát kölcsönöz
A Provident kölcsönök legfontosabb előnyei 2019-10-16 08:19:07 Hogy a gödöllőiek se szembesüljenek a rémtörténetbe illő rejtett költségekkel és a megtévesztésre alkalmas ajánlatokkal
Hitelből fejlesztenék a gödöllői közvilágítást 2018-02-27 11:35:17 410 millió forintos kölcsönre lenne szükség a LED-es rendszer kiépítéséhez, a beruházás a terv szerint 13 év alatt megtérülne
Likviditási kölcsön a Művészetek Házának 2016-11-17 18:00:06 A gödöllői kulturális élet vezető cégének január végéig kell visszafizetnie a 20 millió forintos anyagi segítséget
Új szolgáltatás a gödöllői postán 2015-07-31 08:43:18 Nettó havi 100 ezer forint jövedelmet kell igazolni az ingatlanfedezet nélkül igényelhető személyi kölcsönhöz
Gödöllői téglák Hatvanban 2014-10-03 09:38:21 Varga Kálmán szerint városunkat ma is a politikai akarnokság és az ebből fakadó kirekesztő szemlélet uralja, a szolganépre pedig a kisstílűség a jellemző