Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kozi, a gól- és hajvágó gödöllői csatár 2023-06-13 13:04:30 A GSK játékosa két éven belül kétszer végzett a Pest megyei elitbajnokságban legtöbb találatot szerzők listájának élén
Gödöllői tanmese: maci csatázhat Lacival 2021-10-03 15:50:04 A sas áldásával mozgolódó róka hűbéreseinek számító jószágok benyelték a ravaszságot, miközben a bárányok a rájuk jellemző módon hallgattak
Így zajlott le Gémesi György és Orbán Balázs vitája 2021-04-09 16:34:17 Három hónap elteltével sikerült tető alá hozni a szócsatát, aminek középpontjában az önkormányzatok helyzete és a járványügyi védekezés állt