Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nagy utazás 2020-11-19 17:42:23 A vecsési reptéri parkoló a nap 24 órájában nyitva áll az autósok előtt, verhetetlen árai az összes többi parkolótársaságot kiszorították az éllovasok közül
Egygólos gödöllői vezeklés Vecsésen 2019-04-06 18:23:41 Hiába játszott az összecsapás jelentős részében tetszetősebben városunk tizenegye, végül pont nélkül maradt
Bravúros Vecsés-verés Gödöllőn 2015-10-17 17:19:36 Néhány perccel a lefújás előtt szerezték meg a három pontot a listavezető ellen a Gödöllői SK labdarúgói
Vecsési kupavég Gödöllőn 2015-04-08 19:36:29 Nagy Dániel elszántan és hősiesen küzdő focistái a hosszabbításban állták útját Urbán Flórián esélyesebb együttesének
Savanyú volt a vecsési… 2014-03-29 17:08:35 Hiába irányított az első félórában, vérbeli csatár nélkül gólképtelen maradt és elvérzett a gödöllői focicsapat