Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Összevontak két hivatali irodát Gödöllőn 2020-04-07 10:08:34 Részben pályázati pénzből szeretnék előteremteni a múzeum barokk falfestésének felújítására a forrást, meghosszabbították a Kikelet óvoda bérleti szerződését
Cikluszáró képviselőtestületi döntések 2019-09-25 10:28:56 Újabb ötmilliós támogatást szavaztak meg a gödöllői református templom felújítására, töröltetni kell a közbiztonsági alapítvány közhasznú státuszát
Sztrádafelújítási munkák Gödöllőtől keletre 2018-08-23 10:51:40 Több mint 8 kilométeres szakaszon újul meg az M3-as autópálya Bag térségében, augusztus vége és november közepe között
Óvoda- és útfelújításra pályázik a gödöllői önkormányzat 2018-04-26 11:15:59 Sikeres kandidálás esetén növekedne a palotakerti intézmény energiahatékonysága, és javulna a blahai csomópont, valamint az egyetemi bejáró állapota
Korrekt tájékoztatásra várva 2017-11-16 16:42:22 Ki ne emlékezne arra, hogy volt Gödöllőn egy alig 30 éve épült, 2015-ben felújításra ítélt Városháza?
Bőven jut forrás a kistarcsai kórház megújítására 2017-10-25 16:38:40 Ebben az évben 2 milliárd forintot használnak fel a gödöllői betegek ellátásában is fontos szerepet betöltő egészségügyi intézmény fejlesztésére