Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A rendezvényhelyszín kiválasztásának szempontjai 2020-02-16 11:36:52 A gödöllői vállalatok életében is gyakran előfordulhat, hogy üzleti- vagy céges összejöveteleket kell tartaniuk. Nem mindegy, hol teszik
Kiraboltak egy gödöllői dohányboltot 2019-12-21 20:11:13 Az egyelőre ismeretlen férfiről a biztonsági kamera felvételt készített, a rendőrök az állampolgárok segítségét kérik
Mire figyeljünk a fűtési szezonban? 2019-10-31 17:22:17 A gödöllői lakosságot is érintő tanácsok figyelembevételével mind a kéménytüzek, mind a szén-monoxid-mérgezések elkerülhetők
Górcső alá helyeztük Gödöllőt 2019-10-06 08:14:49 Újvári Miklós és Boros Bánk Levente politológusok alkottak véleményt az október 13-i önkormányzati választás várható helyi kimeneteléről
Költözik a gödöllői tüdőgondozó 2019-09-18 16:11:30 Szeptember utolsó és október első napján szünetel a szakrendelés, ezt követően pedig a Petőfi Sándor utcai központba várják az érintetteket