Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két ügyeleten kukkolnak a térfigyelő szemek 2011-10-04 13:39:25 A piros lámpán történő áthajtás, vagy a STOP-tábla vonalának átlépése egyaránt árulkodó lehet a hatóság számára
Őrhely lehet a fagyizóban 2011-07-15 09:01:40 Az ötlet jelenleg a tervezési szakaszban van, ami előfeltétele az építési engedélyezési eljárás lefolytatásának
Megújult az idősek otthona 2011-06-06 12:55:21 Terápiás szoba is segíti a bentlakó ellátottak komplex gondozását
Fegyvert fogtak a diákok 2011-06-04 10:26:13 Több száz iskolás szállta meg a gödöllői kapitányság épületét
10 éves a Lázár Lovaspark 2011-02-04 10:04:57 A hírnév felé vezető első lépést a 2001-ben megnyílt Régi csárda átadása jelentette
Igényes gödöllői sajtóközpont 2011-01-05 16:16:37 A Művészetek Házában lesz a média egyik főhadiszállása az Európai Unió Tanácsának magyar elnöksége idején
Adóforintok a szállodabizniszben? 2010-12-29 14:53:18 Megdőlni látszik, hogy a hotel működtetése a városnak nem kerül egy fillérjébe sem