Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Csend honol a gödöllői egyetem főépületében. Mély csend. A gyász csendje. Munkatársai emlékhelyet létesítettek a Domonyvölgy külterületén, a Kisbagi Csárda közelében lévő tisztáson, szeptember 24-én holtan talált kolléganőjüknek.
A fekete lepellel letakart asztalkát a gazdasági hivatal folyosóján, a meggyilkolt hölgy irodája mellett helyzeték el. Az asztalon mécsesek égnek, a virággal teli váza előtt pedig a tragikus körülmények között elhunyt fiatal nő gyászkeretbe foglalt fényképe látható. Ottjártunkkor is többen rótták le kegyeletüket a rögtönzött emlékhelynél. Kollégák, barátok, ismerősök egyaránt. A döbbenet, amit az életerős fiatal hölgy értelmetlen halála váltott ki, mindenkinek kiült az arcára…
Az elhunyt M. Judit temetéséről később, a hatóság által kiadott engedély birtokában intézkedhetnek a hozzátartozók.