Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gázolt a személyvonat Gödöllőnél 2014-11-21 06:43:29 A rendőrségi helyszínelés idejére az egyik vágányt le kellett zárni. Minden jel öngyilkosságra utal
Még mindig él az egymilliós nyomravezetői díj 2013-11-20 14:34:25 Egy szeptemberi gyilkosság elkövetőit keresik a Pest megyei zsaruk. Az egyik feltételezett tettesről grafika készült
Vádemelés a domonyvölgyi gyilkosság ügyében 2013-08-02 08:41:15 Megalapozott a gyanúja a különös kegyetlenséggel, nyereségvágyból elkövetett emberölés bűntettének, aminek áldozata egy gödöllői hölgy volt
Végső búcsút vettek M. Judittól 2012-10-09 16:10:36 Mintegy félezren kísérték utolsó útjára a Gödöllőről indult rablógyilkosság áldozatát