Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Mávinform MTI-hez eljuttatott tájékoztatása szerint egy Budapestre tartó személyvonat a hajnali órákban elgázolt egy embert Gödöllő és Aszód között. A rendőrségi helyszínelés idejére az egyik vágányt le kellett zárni a forgalom elől. A másik vágányon a vonatok váltakozó irányban, késéssel közlekedhettek. A gázoló vonat közel kétórás késéssel tudott visszaállni a forgalomba.
Értesülésünk szerint nem baleset, hanem öngyilkosság történt. Egy 51 éves gödöllői hölgy vetett véget az életének. A 3 óra 40 perc körül bekövetkezett tragédiát a jegyvizsgáló észlelte, majd értesítette a rendőrséget.