Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kiválósági díjat kapott a gödöllői egyetem 2016-09-21 10:34:36 Az elismerő címet a Visegrádi Egyetemi Szövetség (VUA) jubileumi közgyűlésén vette át dr. Tőzsér János rektor
A változás, mint az üzleti élet motorja 2016-02-09 18:13:50 Neves szaktekintélyek mondták el véleményüket a Gödöllőn is szolgáltató Invitel InnoMax Klub február eleji rendezvényén
A talaj, amin állsz és élsz 2015-02-25 19:58:54 Gödöllőn a Premontrei Gimnázium diákjai kaptak ízelítőt a Meet the scientist elnevezésű, természettudományokat népszerűsítő programból
Gödöllőn cserélt eszmét a rendőri vezetés 2014-11-18 18:21:31 Tudományos konferencia helyszíne volt a kastély barokk színháza. Hazánk volt miniszterelnöke, Boross Péter is felszólalt
Jól indult minden, de elfogyott a szusz 2013-09-21 21:13:41 Hiába vezetett a szünetben a gödöllői kézilabda-csapat Lajosmizsén, a második játékrészben megállt a tudomány