Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ígéretesen kezdte a lajosmizseiek elleni összecsapást Bartos Gábor együttese. Olyannyira, hogy a szünetre városunk csapata vonulhatott előnnyel. A folytatásban azonban fokozatosan fáradt el a gödöllői társulat, ami főként az összpontosításban mutatkozott meg. Ziccerek maradtak ki vendégoldalon, miközben a házigazdák lényegesen kevesebbet hibáztak. Ők a második félidőben is meglőtték a 13 gólt, amire a GKC tagjaitól csupán 7 esetben érkezett válasz. Ennek tükrében törvényszerű volt a gödöllői fiaskó.
A Gödöllői KC csapata 0 ponttal, 45-52-es gólkülönbséggel a 12. helyen áll a tabellán.
Juniorok: Lajosmizse – Gödöllő 23-28 A gödöllői fiatalok 4 ponttal, 54-43-as gólkülönbséggel a 2. helyet foglalják el a táblázaton.