Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egykori és jelenlegi rendőri, rendvédelmi vezetők részvételével rendeztek tudományos, szakmai konferenciát november 18-án a Gödöllői Királyi Kastély barokk színházában. A rendvédelem fejlődése 1989-től napjainkig. A rendőrség címmel lezajlott eseményt megtisztelte jelenlétével, és felszólalt hazánk korábbi miniszterelnöke (1993-1994), az Antall-kormány titok-, majd belügyminisztere, dr. Boross Péter, illetve Gálszécsy András, egykori titokminiszter (1990-1992).
Az ország minden tájáról érkező illusztris vendégeket dr. Bozsó Zoltán, rendőr dandártábornok, a Gödöllői Rendőrkapitányság vezetője fogadta.