Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felrobbant egy vegyes tüzelésű kazán 2018-12-11 18:05:20 A szadai esethez riasztották a gödöllői hivatásos tűzoltókat, akik átvizsgálták az épületet és biztosították a helyszínt
Tetejére borulva feküdt az árokban a gépkocsi 2017-12-28 10:23:14 A sérültek megsegítésére érkezett mentőautóba hátulról belerohantak. A gödöllői tűzoltók biztosították a helyszínt
Karambol a Hunyadin 2017-12-15 10:18:02 Két gépkocsi ütközött össze a kereszteződésben, a gödöllői tűzoltók biztosították a helyszínt. Sérülés nem történt
Újabb tíz évre biztosított a Forrás elhelyezése 2017-07-31 09:05:13 Éves szinten nettó 5,5 millió forintba kerül Gödöllőn a gyermekjóléti szolgáltatásokat és szociális ellátásokat végző intézmény épületeinek bérleti díja
Gödöllőn megalakult az új kezdet 2017-03-15 11:21:03 Gémesi György beváltotta ígéretét, és meghirdette a Józan ész forradalmának 12 pontját, amit egy új politikai erőtér hajthat végre
Helyi népszavazás: Gödöllő szigorúbb Budapestnél 2017-02-18 11:41:31 Városunkban 20 százalék az aláírási limit. Csak képviselőtestületi hatáskörbe tartozó kérdésben kezdeményezhető, néhány kivétellel