Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Összevontak két hivatali irodát Gödöllőn 2020-04-07 10:08:34 Részben pályázati pénzből szeretnék előteremteni a múzeum barokk falfestésének felújítására a forrást, meghosszabbították a Kikelet óvoda bérleti szerződését
NATO-kiállítás nyílt a Szent István Egyetemen 2019-04-01 13:53:07 Az elmúlt 20 esztendő főbb történéseit bemutató tárlat a gödöllői felsőoktatási intézmény aulájában tekinthető meg
Aláírták a gödöllői uszoda építési szerződését 2017-06-27 12:34:22 Vécsey László elmondta, az engedélyezési eljárások lezárultával indulhat az alapozás a volt egyetemi kertészet helyén
Gödöllői fiatalokat is szerződtetett az Apollo 2015-03-25 09:28:57 A Madách Imre Szakközépiskola diákjai közül többen dolgozhatnak majd a nemzetközi abroncsgyártó cég gyöngyöshalászi gyárában