Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az elveszített párkapcsolat gyásza 2020-03-17 17:05:25 A jelenség öt szakaszát különböztetjük meg, ezeket megismerve, talán jobban megérthetjük az éppen bennünk zajló folyamatokat
Ötjátszmás izgalom, fájó gödöllői vereséggel 2019-11-02 20:09:22 Közel állt hozzá, de a Palota ellen nem tudta megszerezni első bajnoki győzelmét Szabados István együttese az NB I. Liga alapszakaszában
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban
Sztrádafelújítási munkák Gödöllőtől keletre 2018-08-23 10:51:40 Több mint 8 kilométeres szakaszon újul meg az M3-as autópálya Bag térségében, augusztus vége és november közepe között
Tíz góllal maradtak alul a gödöllői futsalosok 2018-02-27 07:47:25 Súlyosnak mondható vereséggel zárta az alapszakaszt Baranyai Pál együttese, amely a kiesés ellen menekülhet a rájátszásban