Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Géczi András az X-Faktorban 2011-09-02 08:45:31 Hamarosan kiderül, meddig jut a gödöllői tehetség a tehetségkutatón
Halálos motorbaleset a 3-as főúton 2011-07-10 23:51:01 Sikertelen volt a 27 éves aszódi férfi helyszíni újraélesztése a babatpusztai elágazásnál
Sikertörténet próbaüzem nélkül 2011-07-08 08:25:31 Számos uniós elnökségi vendégről kiderült, egyenesen rajongója Erzsébet királynénak, vagy, ahogy Európa-szerte ismerik, Sisinek
Nincs vita a meccspénzen 2011-06-21 14:49:31 A Pest megyei III. osztályú bajnokság 2010-2011-es idényében mindent megnyert a Gödöllői SK II. csapata