Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Abszolút összevetésben a gödöllői Bútor Róbert és navigátor társa, Bacigal Igor nyerte az idei országos rali-bajnokság első, egri futamát.
A korábbi években kisebb kategóriákban elért szakaszgyőzelmekkel és bajnoki címekkel már jeleskedő Bútor Róbertnek ez volt ralis pályafutása első abszolút futamgyőzelme.
A siker értékét növeli, hogy a pilóta egy, számára gyakorlatilag majdnem teljesen ismeretlen Peugeot 207 S2000 típusú autóval utasította maga mögé az teljes mezőnyt a Start Autó Eger-ralin. Az örömtől szinte tomboló gödöllői versenyző a célba érkezést követően úgy nyilatkozott, hogy őt is meglepte ez a teljesítmény, amit egyértelműem a remek csapatmunkának tulajdonított.
A 2011-es országos rali-bajnokság április 29-e és május 1-je között Miskolcon folytatódik.