Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kóka – Gödöllői SBE II. 2-3 Győzelem: Kőszegi Lajos, dr. Tallós Emil, Fehér József. Vereség: Fehér Mihály, Nagy Adrián. Esélyesebbnek tartott ellenfelet győzött le a második számú gödöllői egység, amely 5 ponttal a 2. helyen áll.
A Gödöllői SBE fiatalokból álló háromfős csapata izgalmas küzdelemben nyerte meg a Fóton második alkalommal megrendezett Szent Erzsébet csapatversenyt. A Személyi Balázs (5 pont), Knon Máté (5 pont), Törőcsik József (5,5 pont) alkotta gödöllői trió 15,5 pontot gyűjtött, és 10 formációt megelőzve lett első.