Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Veszprémben sikeres gödöllői gyermekatléták 2018-06-14 19:19:43 A GEAC nyolc főből álló különítménye utazott el a versenyre, ahol Kriszt Sarolta és Fodor Péter teljesítménye tűnt ki
Két hazai siker a gödöllői ugrógálán 2018-06-14 10:54:45 Renner Luca a hölgyek mezőnyében nyert, Soos Levente a fiúk között bizonyult a legjobb magasugrónak
Tévékészülékek égtek Gödöllő és Valkó között 2018-05-12 10:20:25 Két vízsugár segítségével sikerült úrrá lenni a furgon rakodóterét elért lángokon. Személyi sérülés nem történt
Óvoda- és útfelújításra pályázik a gödöllői önkormányzat 2018-04-26 11:15:59 Sikeres kandidálás esetén növekedne a palotakerti intézmény energiahatékonysága, és javulna a blahai csomópont, valamint az egyetemi bejáró állapota
Ezért ne tegyük rendbe a kertet télre 2017-11-10 16:43:44 A gödöllői székhelyű GreenDependent Egyesület írásából kiderül, fogalmunk sincs, mekkora károkat tud okozni
Gödöllői kézilabda-bravúr Pilisvörösváron 2017-11-05 16:43:35 Bartos Gábor együttesének tagjai főként az első játékrészben brillíroztak, amivel megalapozták végső sikerüket