Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői központú egyetem manilai megállapodásai 2021-11-24 09:56:26 A Fülöp-szigeteken is megállják a helyüket a magyar nemesítésű zöldségfajták és vetőmagok, miközben cél a közös rizstermesztés is
Miért szünetel idén a gödöllői faültetési program? 2021-03-23 10:25:15 Az elmúlt két esztendőben 921 egyed került a földbe a város több pontján. Akár már 2022-re teljesülhet a beígért ezres mennyiség elérése
Éremgyűjtő gödöllői gyermekatléták 2020-11-09 17:25:38 A legfiatalabbak számára Vácon rendeztek regionális versenyt, ahol egy ezüst- és két bronzmedáliát ért a GEAC-csapatok teljesítménye