Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Cselgáncs: gödöllői érmek a Magyar Kupákon 2022-03-28 17:18:24 A helyi klub fiatal versenyzői közül hárman állhattak dobogóra a Diák A és a serdülő korosztály számára rendezett viadalokon
Atlétika: öt érmet nyertek fedél alatt a gödöllői serdülők 2022-02-07 16:25:57 A MATE-GEAC korosztályos versenyzői remekül helytálltak az országos bajnokságon. A nyílt versenyen Bánovics József és Pápai Márton is egyéni csúcsot ért el
Nyüzsögnek a gyerekek a gödöllői uszodában 2021-12-04 11:46:07 A MATE-GEAC úszószakosztályának a vezetője, Bernek-Mutina Ágnes azt is elárulta, miért hasznos mozgásforma az úszás