Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Csúcs, amennyien képviselnék a gödöllőieket! 2014-03-04 12:43:40 Hárman már koptatták a parlamenti padsorokat a mostani jelöltek közül, a többi 15 kandidáló újoncként vág neki a kihívásnak
Rájuk szavazhatunk április 6-án 2014-02-24 14:00:41 Lista azokról, akik jelöltként indulnak a gödöllői központú választókerület egyéni képviselői parlamenti mandátumáért
Nem a legmegfelelőbb döntést hozta az önkormányzat 2013-08-22 17:21:59 Mondja Kovács Barnabás (MSZP), aki szerint a polgármester idén is figyelmen kívül hagyta a „Gödöllő Város Díszpolgára” szóösszetétel első két szavát
Vécsey László: Nem a kiskirályoké a jövő! 2011-06-29 08:04:32 A Gémesihez hű Halász Levente odáig merészkedett, hogy „tudatlan kisemberek kioktatásának” nevezze az eszmecserét