Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Benkó Réka Európa-bajnoki kilencedik 2013-06-17 17:31:28 Egy tus választotta el a Gödöllői EAC kardozóját a legjobb nyolc közé jutástól a zágrábi kontinensviadal női kard egyéni versenyében
Kirakta a kupából a listavezetőt a Gödöllői SK 2013-04-24 19:44:50 Kiglics büntetőjével, Sipeki Attila bravúros védéseivel járult hozzá, hogy városunk tizenegye legyőzze a veresieket, és a legjobb nyolc közé jusson
Díjeső zúdult a gödöllői sportolókra 2013-02-15 18:21:22 Először adtak jutalmat veterán kategóriában. Deák Nagy Marci verhetetlen. Ádám István érdemelte ki a Gödöllő sportjáért elismerő címet