Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy fordulóval a pontvadászat vége előtt gyakorlatilag eldőlt, hogy a Gödöllői SK Pest megyei öregfiúk bajnoksága gödöllői körzetének déli csoportjában szereplő csapatától már senki nem veheti el az első helyet. Városunk alakulata május 21-én a másik helyi formáció, az ugyancsak jó nevekből álló, 4. helyezett Gödöllői EAC-SZIE ellen lépett pályára a Táncsics Mihály úti sportcentrum küzdőterén, és – 2-2-es félidő után – 8-2 arányban diadalmaskodott. A GSK góljain Sági Attila (3), Fekete Tamás, Rab Zoltán (2-2), illetve Voina Gábor osztoztak, míg a vendégeknél Kelenvölgyi Zoltán és Tóth Jenő voltak eredményesek.
Csoportelsőségével a Gödöllői SK öregfiúk csapata kivívta a jogot, hogy részt vegyen a bajnokok tornáján, ahol a gödöllői körzet északi csoportjának győztesével, valamint a váci és a szentendrei körzet legjobbjával rivalizálhat a Pest megye bajnoka címért. Szó van róla, hogy a küzdelemsorozat végső összecsapásait Gödöllőn, a Táncsics Mihály úti sportcentrumban láthatják majd június közepén az érdeklődők.