Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ki más, mint a Volánbusz? 2012-09-24 09:18:34 Se híre, se hamva a polgármester által korábban hangoztatott elektromos buszoknak
Klíma-koordinátorokat toboroznak 2012-09-22 12:07:03 Önkéntesek jelentkezését várja október 10-ig a gödöllői GreenDependent Intézet
Közpénz-dotáció templomra 2012-07-17 09:55:20 5 millió forintos vissza nem térítendő anyagi dotációt szavaztak meg a városatyák a helyi görög katolikusoknak
A piros lufi ereje 2012-06-26 08:17:30 Építő közösségek munkálkodtak a Művészetek Házában
Bírság tiltott magatartásért 2012-05-15 16:17:28 Gödöllőn jelenleg 11 olyan rendelet van érvényben, aminek paragrafusait érdemes megszívlelni, ha nem akarunk fizetni
Átadták a gödöllői civil házat 2011-11-21 08:26:35 Hivatalosan is birtokba vették a Szabadság út 23. szám alatt található épületet
Elektromos buszokról álmodnak 2011-07-26 09:37:58 Másfél és kétmilliárd forint közötti összeget áldozna a gödöllői városvezetés a település közösségi közlekedési rendszerének átalakítására