Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bónuszok és promóciók hogyan használjuk ki őket? 2024-08-27 14:01:06 Az online kaszinó bónuszok 4 fontos csoportja, amik neked is segíthetnek növelni a nyereményeidet és csökkenteni a kockázataidat
Az online vásárlás szabályai és kockázatai 2020-07-06 17:43:40 A koronavírus-járvány befolyásolta és meg is változtatta vásárlási szokásainkat. Hasznos tanácsok nem csak gödöllőieknek
A szelfi sötét oldala 2017-08-22 11:23:01 A gödöllői fiataloknak is megszívlelendő tanácsokat ad a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Osztálya
Bírságveszélyt jelent a VÉDA élesítése 2016-03-14 16:45:44 Gödöllő közvetlen közelében nincs fix telepítésű traffipax, de Pest megyében négy „kockázatos” pont van